Friday, February 19, 2010

new hair cut..so, yeah!!

oh..
i just got a new hair cut..

it's simple..and light..

sesuai lah dengan aku yang bertudung..
nanti, tak perlu lah pagi-pagi bila nak basahkan rambut..
then, nak tunggu sampai ke petang bila kelas habis..

tiba-tiba, "alamak, busuk betul..kena syampu lagi lah nampaknya esok.."
sampaikan tiap hari kena syampu..
kaya tokeh Sunsilk macam ni..

however, this new haircut kinda makes my long-oval-shaped face looks longer..


~aku yang di depan~

like 'why i like it longer' by LG..
err.. are they related??

no, actually..
and i'm not in the contest too..haha~

saja say craps..

okayh..forget about it lah..
and i'm done with the story..hehe~

4 comments:

  1. yes,
    memang kekadang girls ambut berbau sikit, tp nak wat camana kan..
    yg berambut panjang kena pakai tudong cepat pepagi, ambut tak sempat kring lg..

    so potong pendet dah?
    Pendet mana tu?

    ReplyDelete
  2. tuh laa pasal..that's y, i'd decided to cut it..huhu~

    ermm..maybe, it's enaf to know dat it's short now..hehe~

    ReplyDelete
  3. maybe you can skipped washing your hair in the morning where you need to wear tudung after that?

    or perhaps hairdryer is the solution..

    Just suggestions..no offend

    ReplyDelete
  4. thanks manji.. but i'm not comfortable if i don't wash my hair..hehe~

    hairdryer can be another option..huhu thanks.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...