Thursday, February 25, 2010

Keluarga Mifzal Arsyad Giveaway

kalau dah ada yang baca entry aku yang sebelum ini..
mesti dah tahu yang aku tengah curi masa untuk tulis entri ini dan entri yang akan datang..hehe~

biarkan~


********************************************

ni entri kedua aku mengenai contest dan yang sewaktu dengannya..
eyh2.. ni lucky draw kan~?

aku nak join~!!
hehe :D


syarat-syarat penyertaan..

1). Terbuka kepada kawan-kawan blogger sahaja
2). Wajib menjadi follower & senaraikan blog Keluarga Mifzal Arsyad di dalam bloglist memasing
3). Buat satu entry di blog memasing mengenai giveaway ini.
4). Pamerkan banner Blog Keluarga Mifzal Arsyad di dalam entri tersebut.


5). link back Blog Keluarga Mifzal Arsyad
6). Tinggalkan link penyertaan kawan2 di entri ini..link yang ditinggalkan di entri lain tidak diambil kira.
7). Hadiah ditentukan berdasarkan kepada cabutan bertuah yang akan dilakukan oleh Mifzal Arsyad & Abah Mifzal


Hadiah Cabutan Bertuah Pertama - 1 set Cadar Fantasy Saiz Queen
Hadiah Cabutan Bertuah Kedua - 1 set Cadar Fantasy Saiz Single



Tempoh Giveaway ini adalah :
15 - 28 Februari 2010


kalau tak puas hati lagi dengan apa yang aku bagitahu kat sini..
pergi laa cek kat blog beliau sendiri.. HERE

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...