Wednesday, February 10, 2010

kau kenal aku ke, nak komen camtuh??!

pelik betul aku dengan seorang manusia nih..
dia komen wall aku kat facebook..

tapi.. komen-komen dia tuh memang menyakitkan hati..
tak tahu lah kalau dia rasa tu benda biasa..

mungkin dia manusia yang sinis..
tapi, komen dia semuanya sinis..

bukan dia bagi teguran ke apa..
cuma komen kosong yang boleh buatkan aku sakit hati..

apa yang dia tak puas hati dengan aku hah??!!


kalau sekadar nak hilangkan bosan, tak payah laa..
aku tak ingin pun ada kawan macam kau..

kalau dia ingat dia boleh buat kawan dengan cara macam tu..
huh.. sorry!! aku reject terus untuk buat kawan orang macam tu..

dah laa aku tak kenal pun kau..

pelik neyh~

7 comments:

  1. agaknyer dia boring kot...takde keje nak buat..hehehehe...

    ke dia buang tebiat..hehehehehe

    e dia nk ambik perhatian..walopon dgn cara tak best..

    rilex chill k...stay cute(n_n)\/

    ReplyDelete
  2. hah..tu lah pasal..hobi lah tu kot..macam xde hobi lain jek..haha

    mmg xbest..rasa macam nk cili jek..tp xpe..

    stay cute..ahakzz~

    ReplyDelete
  3. ah. just ignore whoever that person is or you can consider to delete that person from your friends list.
    thats even better i guess.

    ReplyDelete
  4. i'm considering that too..but that will makes me look like a loser..durhh~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...