Wednesday, February 10, 2010

housemate aku dah bertudung..nice~

2 hari lepas..

mula-mula aku tak perasan yang housemate aku pakai tudung..
jadi, aku buat dunno..

tiba-tiba..
zupp!!
"eyh2.. bukan ke akak ni free hair sebelum nih?"


******************************

rupa-rupanya, dia dah mula nak pakai tudung..
bagus laa macam tu..huhu

tapi, biasa lah kan..
baru-baru nak cuba ni, mesti tak biasa..
macam banyak je dugaan dan godaan..
lama-lama nanti ok lah tu..





nota kaki : aku tak ada diskriminasi pun manusia bertudung ke tidak..sebab diri sendiri pun tak sempurna.



8 comments:

  1. btol..harapnya macam tu lah..
    tapi, dia memang nampak bersungguh..
    insyaAllah kekal..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..brite baek ni..
    mudh2an brterusan..
    btul 2! diskriminasi x prlu..
    tp nasehat prlu dberi kalo trdaya..

    ReplyDelete
  3. Bagus la..dia dh ada kesedaran nak bertudung kn..sokong la dia..bg tunjuk ajar kat dia..maybe leh share22 style ikat tudung ke pe kn..ehehehehe...
    mudah2an akan kekal smapi bila22..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...