Wednesday, February 3, 2010

lama daa tak jumpa korang..dah lain rupanya kawan-kawan aku..



sekarang dah masuk tahun 2010..

aku form 5.. 2006..

hurmm..
dah 3 tahun sejak tingkatan 5..

bila aku view profile dan gambar kawan-kawan satu sekolah dulu..

kalau perempuan..




mesti akan kata~

"oh..dia dah makin lawa.."
"oh..dia dah makin pandai bergaya.."
"oh..pandainya dia pakai mekap.."
"oh..ni lah pakwe baru dia rupanya.."
"oh..dia dah freehair..dulu pakai tudung kat sekolah..hurmm.."
"oh..dia belajar kat luar negara..jelesnya.."


kalau lelaki..



mesti akan kata~

"oh..hensem!! dia dah ada makwe belom eh?" (daydreaming)
"oh..lawanya makwe dia.." (sigh)
"oh..budak mechy rupanya..hebatnya.." (daydreaming)
"oh..dulu pendek..sekarang dah tinggi melangut.." (ekeke~)
"oh..dulu tak hensem..sekarang dah hensem..rambut pun dah makin macam landak..dah makin stylo.." (wah!!)
"oh..dia kat UK rupanya..hebat!"




nota kaki : kenapa semuanya mesti bermula dengan 'oh..'???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...