Sunday, February 28, 2010

dah sebulan aku tak tengok dunia luar selain Vista dan UM..alahai~

28 februari..

ada sesiapa yang lahir hari ni??
atau lahir hari esok??

kalau ada yang lahir 29 februari..memang kesian lah kan..
sambut birthday 4 tahun sekali..
uih..
nasib baik birthday aku 28 disember..
harharhar..

*******************************************

tak ada apa pun aku nk update sebenarnya..

cuma mahu kasi tahu bahawasanya SATU assignment sudah siap~!!!
yahooo!! :p

jadi, sekarang, ada 6 lagi assignment yang belum siap..


happy?? flat?? sad??

you tell me~


*******************************************

oh2..
yang subjek PAET 3101 masih dalam proses menyiapkan..

done..
yea~!!


lagi 30% nanti aku siapkan later lah..
tak nak mengaku malas nak siapkan..ahakzz~

2 comments:

  1. Happy belated birthday gurl...smoga panjang umur dan murah rezki yer...

    dan all the best with ur assignment...

    ReplyDelete
  2. tenkiu so much..

    all the best to u too.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...