Friday, February 19, 2010

1990 visitors only..

hello Malaysia~!!
ekeke~

nak bagitahu..
saja untuk penuhkan diari online nih..

visitor aku sehingga entri ni belum di'post'kan dah cecah 1990..
weewiittt~


walaupun dah hampir setahun aku ber'blogging', tapi 1990 visitors je yang lawat blog ini..
sila gelak jangan berhenti~
eyh..dah sampai setahun ke eh? lupa..
tapi, kiraan tu diambil months later laa aku buat blog ini..
sebab months later aku tulis dalam blog nih, baru terfikir nak buat counter..hehe~

apa-apa pun, terima kasih laa pada yang sudi penuhkan statcounter aku..
blogwalker ke..blog reader ke..
thanks.. =)

btw..

kenapa aku pilih 1990??

sebab..
sebab aku dilahirkan pada tahun 1990..
tu je..haha~




okay, enough..
bye~

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...