Monday, December 21, 2009

say NO to ultraman!!

tadi, Hariz datang kat aku..
mintak nk tengok tomen..
tomen tu ultraman ye tuan2 puan2..
tu slang bdak umo 2 thun 2 bulan.. haha

tiap kali tengok aku mengadap laptop jek..
confirm..CONFIRM ye..dia mai menepek kat aku..
mintak nak tengok tomen..
adoyai..

jadi, sebagai mak sedara yang baik,
(padahal, tak nak bagi anak saudara menangis melalak)
aku bagi laa dia tengok tomen through youtube..

durhh..
dia TERUJA gle okayh setiap kali i bagi dia tengok tomen..
sangat TERUJA..
pastu, mesti dia cakap, " abang buat tomen eh?"
baik tak anak saudara i?
nak buat aksi ultraman pun, mintak kebenaran..ekeke~

jadi, disebabkan i dah bosan gle tengok ultraman
setiap hari,
setiap masa,
setiap jam..

i pun klik2..
then, terjumpa video ni..
wah!! cute gle!!





comel kan???
bila aku tunjuk video ni kat Hariz..
dia sengih jap..
then, cakap, "arnab menyanyi"..haha


5 comments:

  1. Hehehe...anak i plak suka wonderpets.

    ReplyDelete
  2. fiza : wonderpets tu most kids suka kan..bkn kids je, org besau pjg pun suka..haha
    apa yg penting??kerjasama..wahahha

    aidi-safuan : mmg best, klu tengok skali seminggu..tp bukan setiap jam setiap hari..
    klu kita makan lauk sama setiap hari pun, kita bosan gak kan..huhu

    touyakaruma : eyh2..jgn fire saya!! saya x bersalah.. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...