Saturday, December 12, 2009

nak baca novel!!



rasanya dah lama aku tak beli novel..
lagipun, aku dah hadkan diri aku untuk beli satu novel je untuk satu sem..
at most!!

sebab aku buat camtu??

sebab aku dah terbeli 8 novel dalam masa setahun..
i.e time aku belajar di PASUM dulu..
PASUM = pusat asasi sains universiti malaya..

time tu, aku dapat elaun dari kerajaan..
jadi, ok laa nak berbelanja lebih sikit pun..
tapi, sekarang aku dah tak ada elaun..
yang ada cuma elaun dari pama..
sebab tu tak boleh membazir..

ok..berbalik pada tujuan utama..
pokoknya, aku dah lama tak beli novel..
last time aku beli novel, akhir sem 2 lepas..
dan..
novel tu kalau dikira, untuk sem 3..
sebab awal sem 2 aku dah beli dah.. :p

sempena cuti ni, aku bercadang nak beli novel lagi..
kali ni aku nak beli english novel plak..
tapi, sampai sekarang tak berkesempatan nak pergi bookstore..
not really tak sempat, tapi aku tak rajin nak keluar jalan2 sesorang..

nak ajak my mum..susah..
sebab sebelum ni kak ngah aku sarat..
dan sekarang..dia dah bersalin..
lagi laa tak boleh..
durhh..

tak pe laa..
nanti kalau ada rezeki bookstore tuh ,
(ecece..rezeki bookstore.. :p)
aku beli laa bila ada kesempatan..

lagipun, nanti, aku plan nak keluar dengan my BFF..
jadi, mungkin aku akan beli time tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...