Thursday, December 17, 2009

eyh2..Malaysia menang????? OMG!!



game pun dah tamat..
keputusan dah terbentang depan mata..
apa lagi yang kau cari..

Malaysia dah menang la weyh!!
SATU-kosong!!

walaupun menang sipi2 jek..
tapi,
ok laa tu kan..

menang jugak kan??
orang tengok tu je pun..
nak tau tu je pun..
siapa menang, siapa kalah..

walaupun, pengadil macam berat sebelah..
walaupun, penjaga gol Vietnam asyik sakit..
(bagus laa tu kan?? hihi)

walaupun, game tu macam lembab sikit..
macam soccer kids kot..
(macam laa aku pernah tengok game soccer kids..)

after all..
aku tetap sokong Malaysia..
dah tu negara kelahiran kau..
kalau tak sokong, memang beng**** ar..

pape pun..
tahniah pada pemain2 Malaysia..
dan tak ketinggalan jugak, tahniah pada jurulatih pasukan Malaysia..
(wei..kau ingat kau tengah bagi speech ke?? dah dah!!)


MALAYSIA BOLEH!!


okay..itu sahaja ulasan saya..
sekian.. =p




nota kaki : masa aku TERTENGOK semi-final aitu, baru aku tahu rupanya sekarang tengah berlangsung Sukan Sea..wahahha~

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...