Sunday, November 29, 2009

Hari Raya Aidilifitri 2009

hari ni dah 3 hari umat Islam sambut Eid Adha..hari ni pun dah ramai yang pulang ke tempat masing-masing dari kampung halaman..tengah hari tadi pun, kakak-kakak aku dah bertolak balik..suasana kat rumah dah kembali seperti biasa..tapi, sebelum tu, kami sempat ambil gambar keluarga..dah lama betul kitorang tak ambil gambar keluarga..huhu

semua bersiap pakai baju raya semuanya..make-up lawa2..semata-mata nak ambil gambar..yihaa!! iye laa kan..takkan laa nak masuk gambar dengan muka berminyak..buruk betul..wahahha

pulak tu, masa kakak aku setting kamera, sebok aje Hariz nak kacau..kononnya nak ambil gambar jugak..haha



tak cukup sorang ahli..




mum and her daughters.. and of course i'm in..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...