Friday, October 16, 2009

lab report ku yang sadis..

huh..tak bermakna aku tidur lambat semalam..
semata-mata nak siapkan dan nak pastikan lab report yang aku buat tu menepati kriteria..
tiba-tiba bila aku recheck pagi tadi, baru terperasan graf yang aku buat semalam terbalik..
padahal aku dah pastikan aku key in nilai tu betul..

dalam excel kan, untuk buat graf,
kena isi nilai untuk x-axis di sebelah kiri.. CHECK..
dan nilai untuk y-axis di sebelah kanan.. CHECK..

tapi, aku terlupa yang buat excel pun manusia jugak..dan aku pun manusia jugak..
jadi.. aku terlupa untuk cek nilai for each point..bila aku cek pagi tadi, baru tahu tersalah..
nak baiki pun tak dapat, sebab lab report ni kena guna komputer..bukan tulis tangan macam selalu..
adoi2.. tak apa laa..redha aje lah..next time, i'll be more careful..and hopefully, the marking will not be affected too much..sigh.. T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...