Saturday, August 29, 2009

myvi SE

2 days ago, my housemate, kak siti minta tolong aku alihkan kereta dia..sebab dia park kereta tu jauh dari rumah, jadi dia minta tolong aku park kereta dia depan bangunan..so, i said ok..

jadi, cadangnya aku akan alihkan petang nanti laa, selepas aku pulang dari kelas..then, at noon, tiba-tiba dia called cakap kat aku, "kalau farah nak guna kereta kak siti untuk pergi kelas pun, guna laa..kak siti tak kisah"..mula-mula, aku tak nak sebab takut nanti jadi apa-apa kat kereta dia, mati aku..tapi, banyak kali dia cakap camtu..so, aku dengan konon berat hati, said "ok"..hahaha KONON..

jadi, tengah hari tu, aku ke kelas with her new car..oh yaa..sebenarnya, kereta tu masih baru..baru berusia sebulan..Myvi SE..lawa gak kereta tu..aku pun hairan sebenarnya sebab dia sanggup bagi pinjam kereta baru dia..dah laa baru SEBULAN..wohh..

by the way, thanks kak siti bagi pinjam kereta tu..hihi dapat lew merasa drive Myvi SE..walaupun sebenarnya no different pun drive SE dengan Myvi lain..haha cuma mungkin some accesories yang lain..


*gambar sekadar hiasan*




*gambar sekadar hiasan*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...