Saturday, August 15, 2009

cuti midsem bakal bermula..

aku mahu pulang ke rumah untuk bercuti midsem..jadi, bye2 kolumpor..see you next week..jangan rindu aku..ecece..perasan popular dikenali ramai walhal tak ada siapa pun pedulikan..sob3 sedey la pulak rasanya..

esok flight aku pukul 11 am..confirmed..dah few times aku re-check disebabkan takut ketinggalan aka tak boleh balik rumah sebelum pukul 12 pm esok..haha tapi now, aku kat premier room, concorde hotel with my sis..woh..i'm wondering, bilakah lagi berpeluang mahu merasa tinggal kat hotel 5 stars dan bilik mahal..

tapi, alkisahnya, petang tadi aku datang sini sendirian berhad by putra lrt..sis aku cakap turun kat dang wangi..selama ni tak pernah pulak aku turun kat dang wangi..tambah lagi, aku bawa sebiji beg besar yang maha berat untuk dibawa pulang ke kelantan esok..bayangkan laa..from vista angkasa, aku jalan ke lrt universiti..sampai je situ, aku tekad nak naik lif untuk ke tingkat atas..tapi, lif tu rosak laa pulak..fuhh..sangat sakit hati..terpaksa laa aku tunjukkan kegagahan aku mengankat beg yang maha berat tu..perasan okayh!! haha then, masuk lrt tu..tengok ada satu tempat duduk, tapi no one duduk situ memandangkan pompuan tu letak beg dia yang konon harga ribuan ringgit..wohh..mendidih hati aku..tapi, takpe..sabarkan hati..berdiri lagi baik..

sampai dang wangi, aku turun..dan sis aku masih belum sampai sebab dia kena pergi jemput kawan dia kat putra!! nak marah lagi..dengan beg berat aku, aku tunggu kat bus stop depan dang wangi station tu..tu pun dah alhamdulillah ada tempat nak berteduh dan boleh duduk..hampir sejam aku tunggu situ..dah berapa belas biji bas lalu situ..rasa sangat panas hati..pulak tu, untuk jalan ke hotel tu, kena lintas jalan..eskelator nak naik jejantas pulak tak berfungsi..st***d..
apsal laa banyak sangat yang menyakitkan hati aku hari ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...