Thursday, May 14, 2009

im alone =(

pg td my mum da bertolak pgy Kolumpor..kpd yg xfaham atau buat2 xfaham >> its Kuala Lumpur okayh..hurmm..act, dia ikut rombongan lawatan sekolah dia..kononnya nk bgy motivation kat students la kot..sbb students yg ikut rombongan tu, my mum said, students yg ditarget dpt 5A dlm UPSR ujung tahun nih.. tp beruntung laa diorg, sbb bole dikatakan mostly ditaja!! bas nk gy KL ditaja..hotel ditaja..pengangkutan kat KL ditaja..dan yg plg penting, diorg akan blk Kelantan ngn flight..dan tu pun ditaja!! wahh...untung glew kan?? blk drp rombongan ngn flight..dah la tu..diorg bknnya ckit..ramai dowh..tambah ngn cikgu2 yg ikut rombongan..bilangan cikgu2 yg mengiringi tu plak agak2 tu rombongan diorang..plek aku.. my mum terpaksa ikut sbb dia penolong kanan.. tp xkesah laa..bkn hal aku pun.. =p

tp jeles gak laa..dulu time aku, ktorang buat lawatan after abis UPSR..kononnya nk pgy Kolumpor ngn Melaka..aku punya laa excited time tu sbb aku xpenah pgy Melaka..Kolumpur tu aku xheran sbb mmg da slalu pgy sana pun..tp kan.. sob3..bas ktorang buat hal otw to Kolumpor..jd, terpaksa laa lupakan hasrat awal kitorang nk gy Melaka slpas Kolumpor..ak pnya laa kecewa.. =( klu nk tau, sampai skarang, aku xpenah jejak kaki ke Melaka!!!!!!!!!!!! waaaaaaa....sedey aku.. tp time nk balik Kelantan..aku xbalik skali ngn rombongan aku..aku gy menyemak dulu kat umah spupu aku yg time tu dk kat KL..skang dia daa pindah ke Perak daa..dan balik skali ngn my sis yg time tu tgh buat foundation kat AAJ, UM..persediaan ke Jepun daa..

pape pun, kesimpulannya, zaman da berubah..bdak2 skang mmg dapat bnyk kemudahan dan kesenangan..macam time kta dulu laa kan..my sis pnah ckp, aku beruntung sbb zaman aku da xbrape susah..compared 2 their childhood..huhu


eyh2..sebenarnya kan..kan..aku da terbabas nih..slalu camnih..haih..sebenarnya, aku juz nk gtau my mum da bertolak ke KL kul 9 am td..dan da tiba dgn selamatnya di hotel kul 7.30 pm td..Alhamdulillah.. =) n my mum akan berada kat sana smpai ai Sabtu..flight diorg Sabtu mlm..huhu 




nota kaki : nnt klu aku ada masa dan diberi peluang, aku akan jejak jgak kaki ke Melaka..so, Melaka!! wait for me!! i'll come to u..huahuahua ntah pape.. =p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...